Selamat bercuti korang!

Percaya tak ammi tak ada TV series yang buat ammi tertunggu-tunggu depan TV.  Kalau terlupa kes terlupalah.  

Ammi sejenis layan je apa yang ada kat TV dan apa je yang orang buka.  Kalau ammi suka, ammi tengok tak suka biarlah dia disitu.  Masa time belajar dulu tengah hangat SmallVille kan kalau tak silap...ammi tengok gitu2 je.  Tak ada perasaan walaupun heronya boleh tahan rupa.  Ahakss.

Tapi kalau tanya genre macam mana yang ammi suka...ammi lebih gemar yang jenis macam Grey Anatomy, CSI. Dulu melayan F.R.I.E.N.D.S pun sebab along dengan arwah Ina suka tengok.  

Sekarang layanlah drakor series.  Layan yang santai-santai masa naik bus tu je.  

Lagi satu kalau macam drama bersiri kan..ammi suka tengok marathon.  Bila drama tu dah habis baru ammi tengok sekali gus dan kau rasa bab tu boring kau fast forward je.  Ammi tak suka nak tunggu esok dan esok dan esok.  Sejenis tak penyabar dan gelojoh disitu.


Sekarang ni tengah layan series ni...Missing The Other Side.  Dah season 2 dah pun.  Tengok pun pakai speed yang laju biar cepat habis.

Dan ohh..bila ingat balik.  Adalah cerita korea pertama yang ammi tengok back in 2000 ke 2002 ntah.  Autumn in My Heart tajuknya. Ini cerita yang buat ammi malas nak pergi kelas lepas habis kerja sebab  gigih nak tengok apa jadi.