Keluar memori ni pagi tadi di Facebook.

Memori 7 tahun lepas sewaktu Khilfi baru menjejakkan kaki ke tahun 1.  Kyra waktu ni dah di darjah 3.  Punyalah malu Khilfi bila kakak dia datang peluk dia.  


Elehhhh malu konon.  "Janganlah peluk abang, nanti orang tengok".  Elehhhh poyo.  Bezakan tinggi mereka walaupun beza usia cuma setahun 6 bulan.  Tak sabar nak tunggu awak lebih tinggi dari kakak.  Sekarang ni setiap hari kalau dirumah dia ukur tinggi dengan ammi.  


Berjalan ke sekolah dengan beg yang lagi besar dari tuan.  


Suruh dia beratur sendiri beli makanan di kantin.  Awal-awal lagi dah jumpa kawan budak ni.  Memang mesra alam betul tak macam ammi dia.


Hmmmm sosej dibelinya.


Makan masih berpangku.  Manja nau awak masa tu abang.  Ngengada pun iye jugak.


Penuh betul muka maknya masa ni.

Tahun ni 2024.  Awak masih ditingkatan 1.  Semoga tabah dan cekal berdikari di asrama ye abang.  Insyaallah ada rezeki, 5 tahun lagi masuk U pula.

Kyra ada buat permohonan untuk ke tingkatan 4 di SBP.  Semoga bulan Februari nanti sewaktu diumumkan, adalah harapan untuk dia pun turut sama di SBP macam adiknya.  Kalau tak berjaya its okay tau kakak.  Di SEKHAR (sekolah harian) pun boleh berjaya juga.  Semoga impian kakak pun tercapai.  Dan ammi dah nampak apa yang Kyra inginkan.  Terkejut juga bila dia berminat dengan bidang yang dia nak tu...tapi takpe.  Teruskan apa yang kakak minat.  Abah ammi support je.