31.8.2024 diadakan pula majlis untuk pengantin yang satu lagi.  Ain & Syahmi.


Ozil cakap "ehhhh abang kahwin".  Mentang-mentang nama abang dia ada kat situ.  Rindu la tu kat abangnya.

Tema keluarga perempuan harini warna mint green.  Ammi tak ada warna tu, jadi warna apa yang ada jelah.  Asal masuk tema sikit-sikit.


Time kita nak posinglah orang dok "happy birthday, happy birthday"... tak fokus tau kita nak pose.

Kitorang sampai awal di dewan, dalam pukul 10 gitu.  Biasalah, bukan nak membantu sangat pun tapi nak menyibuk je.  


Birthday girl tumpang bergambar jap.  Dah macam pregnant pulak baju tu mengembung di situ.


Makngah yang bagus mengikut tema kali ni.  Selalunya dialah yang paling tak mengikut tema.  Perangai betul ye anak no. 2 ni.  Tapi apsal selipar pink tu makngah?  

Hahhaha...makngah dok ingat ada kasut dalam kereta sebab selalunya memang ada kasut dalam kereta, rupanya takde.  Selipar pink pun pinklah.  Janji hadir.  

Disebabkan harini biras ammi yang polis tu tak hadir (selalu dialah artis kalau ada majlis).  Biasalah polis-polis dalam keluarga semua kena bertugas di hari kemerdekaan.  Jadi Ayielah jadi artis kita harini.  Sedap suara dia ni.


Dengan adik ipar dan kakak ipar.


The 2 makngahs.  Awak makngah disini, saya makngah dirumah saya.



Sampai pun pengantinnya.  Ain & Syahmi.

Pengantin perempuan ni anak ke 4 dari 10 beradik.  Soft spoken sungguh.  Macam sesuailah dia ni dengan kelulusan dalam bidang kaunseling yang dia ada.  

Alhamdulillah, tahniah Ain.  Jadi isteri yang baik, sekarang memang soft spoken, nanti bila dah ada anak jadi jadi mak singa macam mandak pulak.  

Dalam pukul 2 petang kami gerak dari dewan sebab nak pergi ke sekolah Khilfi pulak.  Waktu lawatan dari jam 12.30 sampai 5 petang.  

Untuk majlis bertandang sebelah pihak lelaki abah dan ammi tak pergi.  Kami gerak pagi ke Seremban sebab dalam tengahari abah ada urusan di KL.